2009年11月15日 星期日

又敗家!

無事出街也破財,呢句說話永遠是true--

昨日經過葵涌廣場,約左人又未夠鐘,便入內逛逛,嘩,原來裡面好多boutique架,便搵左間專賣日韓衫既shop逛,便敗了呢3件衫!

好鍾意心口個彩色print,好sharp!


裡面件格仔’理’可折下,腰間有條索帶可索以突出線條(乜我有咩?哈哈!)


呢件就鍾意條lace邊邊做點綴!


今日出街行過圈,又唔見成千蚊!我仲想趁感謝日去Sogo血拼,依家budget無晒啦!

喺吉吉島買左套casablanca床單+被袋枕袋,折後價$582!530針,夠晒滑,都抵ge...



經過藥房,見到Neutrogena支Rain Bath賣$101,支shower gel就黎用完,便買番支!鍾意Rainbath的味道,又夠mild,返到屋企忍不住開黎用!

10 則留言:

宅女阿reen 提到...

那件“蕾丝边”的套头sweater真够特别!

Embrace Dreams 提到...

第一件衫真係好靚呀 ~
貴麼 ???????????
我成日都行葵涌廣場的,
每次行完都會破產咁制呀 ~

Unknown 提到...

所以人人都話女人錢易賺, 係真O既。
不過, 買到O野真係好開心O架。

Unknown 提到...

Casablanca床单睇看起来,好软滑,好舒服o甘o窝!系我中意o既花色。

daidai 提到...

我都有在葵涌廣場買左件衫,之前在cwb見到,呢度平好多呀!!抵抵抵!

vava 提到...

reen,我都覺得是!

vava 提到...

ED MAMA,好耐好耐無行過葵涌廣場,所以好似發現新大陸咁!
第一件折左好似大約$170!

vava 提到...

Chole,完全贊成!!!hehe

vava 提到...

boobo,未用,但摸上都幾滑!

vava 提到...

daidai,係呀,個度啲野好平好抵!不過唔係太多啱我既衫(好彩咋!),多數較young! XD