2008年9月6日 星期六

象皮,祝你生日快樂!

今早上班途中收到象皮個sms,內容是”Happy Birthday to me pls :)”,立即笑了出來,係呀,今日真係佢生日,喂大佬,我無唔記得喎,唔使提我呀!Send SMS去祝人生日快樂就有啫,叫人祝自己生日快樂我就第一次見, 爆無聊!!以下是sms對答:

象皮:Happy Birthday to me pls :)
va :I remember lar. Send u a bday kiss... haha... wanna die?! (想晨早嚇吓佢)
象皮:Thank you. Thats wat I need. Some small but encouraging!!
va : (xyz!x! 無言以對,唔夠佢玩)


*************************************

講起象皮, 不經不覺已認識了大約十年 , 當年他結婚不久 , 現已是三小朋友的父親 ! 雖已是三小朋友的父親 , 但仍舊是那麼低能! 正所謂"江山易改,本性難移! 我們由同事 ->舊同事 (他離開)->同事 (他rejoin) ->舊同事(我離開) ....正因為佢咁低能 , 同佢特別friend , 趣事也特別多 !


趣事一:
我倆會喺office hour扮開會匿喺meeting room 偷食芒果!(以前的事,現在唔敢),有次仲叫埋個新丁(現在是我的好友馬姐)一齊食...

趣事二:
舊Office要行條長命斜,有一朝早返工途中,佢見到我喺佢前面,但轉咗彎突然唔見咗人,但兩分鐘後,又見番我個頭出現,番到office佢問我頭先做乜,我話”又仆街囉”!佢話佢未做夠一年,已經見過我仆咗3次街,唔知點解次次仆街都俾佢見到!

趣事三:
佢問我一唔一齊食晏,我話要減肥唔食,食完晏後當佢去廁所喺後樓梯見到我,問我做乜行樓梯唔搭lift,我話要減肥(但我手拎住罐可樂),我就見佢頭好多個問號,應該諗緊”減肥同可樂”的關連...(我明明記得是diet coke,但佢死都話係紅coke)

*************************************

另外,今晚會跟A記的舊同事慶祝我的生日.但等到晏晝都未知去邊到食,之前給了兩間餐廳俾我擇,我話冇所謂,叫口水W決定,點知佢無咗影(可能工事繁忙啦);而其他人呢又唔多肯做安排/訂位呢啲麻煩野(平日唔係口水W做就係我做),最後我忍唔住,上網搵電話(因口水W話搵唔到個電話喎,藉口!),訂埋位兼通知埋佢地!頂!頂!我想喺個email度講埋我會負責去買埋蛋糕,但驚俾人寸話佢地無諗過買蛋糕俾我,都係唔好提. (p.s. 最後我當然有蛋糕食啦!哈哈)

是晚我們一行十人去了三希樓滿江紅,主打是川菜,點了水煮魚,牛肉豆腐腦,川子雞(呢個最好味),夫妻肺片(是我叫的,但忘了是牛肉,唔食得),蒜泥白肉,蓮藕餅,皇帝菜,胡椒蝦,流沙飽(大家都以為係豆沙飽),豆腐花...等等!食物大致上都很好(忘了影相),比四姐做得更好!唯一缺點是比較隔涉,雖則喺中區,但位於花園道附近,唔搭的士去都唔知搭乜;飯後照舊去Dicken's Bar 飲嘢啦!象皮仲帶埋老婆同兩個細路黎Join我地,不過忘了小朋友唔落得酒吧,最後我同阿米唯有喺酒店個大堂同兩個細路玩!

當晚仲收到豬冷te送俾我的生日禮物(是我今年收到第一份禮物),是幅青蛙十字繍掛畫,係佢親手造,好感動,多謝豬冷te!


另外仲有大N送的日本手信,左邊那份好有心思 ,因我們是羽毛球波友,我諗我另外兩位波友都會收到這份禮物!多謝晒!

沒有留言: