2008年9月9日 星期二

生日快樂!!

今天是本小姐的生日,心情特別好,早已約好我的P先生今晚食飯,更開心及驚喜的是今早收到他送的花!

另外,同事雪莉整了個生日蛋糕給我 ,她預先問我想吃什麼,我選了我的至愛-綠茶豆腐蛋糕!很好味!最攪笑的是同事電車T送了張美心月餅卷當我的生日禮物,咩事先,我又唔係中秋生日,我罵他好行貨喎,擺明是Vendor送啦,算,照殺!(我好Cheap!),但叫佢換埋俾我,我懶得排隊換!!

雪莉整的綠茶豆腐蛋糕,賣相不錯,味道也很好!


最失望的是爛gag哥同馬姐居然忘記咗我生日,等咗成日都收唔到佢地的電話同SMS,差唔多收工時,終於收到爛gag哥的來電,閒話家常了幾句,他想收線之際,我忍不住問佢有冇其他野跟我說(我以為佢扮野),佢反問我要講乜!頂!佢真係唔記得!嬲得我呀!!炳左佢幾句之後收線走人!我決定今年佢地生日我會扮唔記得以涉我心頭之忿!!哈哈!!隔了不久,便收到馬姐的來電及肥仔的SMS,肯定是爛gag哥通風報信啦!!

晚上,P先生喺City Super買了蟹,刺身同日本黑豚肉回家吃.吃罷蟹+刺身已八成飽,P先生還煎埋黑豚肉,很滿足,很豐富呢!多謝晒!

對P先生什麼要求也沒有,只要是他可以陪多我一點,只要是他為我做的,什麼也可以了!

沒有留言: