2008年9月16日 星期二

星期六-中環一天遊

星期六,跟P打完Wii後,難得佢今日得閒陪我,便跟他出外逛逛,我便提議去中環歌賦街的勝香園大排檔吃下午茶,食著名的檸蜜脆脆;去到後勁多人,大排長龍,烈日當空下,都係咪攪(其實是驚某君面鬼囉),便退而求其次去九記看看(雖然我已不吃牛了),情況也不相伯仲,最後我便提議去蘭芳園,新鋪未開門,舊鋪又係要排隊,頂!食個tea,使唔使呀!最後去了蘭芳園對面食魚蛋粉算了!物價高漲,有冇加到價我就唔記得,但啲魚片肯定薄左好多! 食飽飽後便去Pacific Coffee嘆咖啡睇雜誌,多優閒!之後便去蘭桂坊三聯打書釘,最後買左一本書,是The Kite Runner,之前睇完套戲後都想買,但苦無機會,現在蘭桂坊間三聯搬遷大減價,有八五折,抵!謝謝你 ,P!
晚上,去左IFC千両醫肚,星期六晚出奇地少人,等了五分鐘就有位;對比其他壽司店(如峰,Monster,板前),千両的選擇十分少,唔知佢點解唔加多點款式俾大家呢?!

後記,去千両途中,遇到發哥,佢真人是十分有型,而且很親切,雖然頭髮有點斑白,但是更加迷人!正斗啲侍應圍住狂影相(其實佢係路過,真正目的地是利園),佢是滿面笑容,好有大明星的風範,發嫂跟其餘兩位長輩站在旁邊等候,也沒有面露不悅之色,十分難得!其實我都想走去同佢影番張相啊!不過好似好騷擾佢,侵佔左佢的私人空間,回頭望多兩眼算了(諗諗下,我咁大個女,都好似未同過明星影相,千萬個後悔!)

****************************************

打書釘的時候,看張玉珊本美麗大學,要我買就真係唔會啦,唔使錢既都可以睇吓(好cheap啊!但真係唔會嘥錢囉!)內容是分享佢的扮靚心得及宣傳佢間美容減肥中心的Treatment啦!當中有幾樣都幾有趣,又不用花太多錢,可以試試!

1) 益力多洗臉 去角質層-據稱此方法可以去角質層,她話問過醫生,方法可行,因為益力多是活性碳,有果酸,可柔軟肌膚和去角質層.

  用法:用益力多沾濕化妝綿,以陰力輕輕擦拭面部,避開眼睛(這個我加,眼部肌膚太幼嫩,),沖水,再以洗面膏/奶洗淨;她話用後膚色會變得均勻,她的朋友也試過,效果令人滿
意.
  我的用後感:只是試過一次,效果不太顯注,可能要試多幾次.

2)白米醋浸腳

  用法:把全樽倒於盆內,浸腳十分鐘,雙腳好快回復柔軟幼嫩,更具殺菌作用!

  我的用後感:未試, 因為未買白醋!

3)豬油膏沖身

  用法:沖完涼後,再用豬油膏(Emulsifying Ointment BP,可於屈臣氏/萬寧買)沖身

  我的用後感:若皮膚超級乾燥 (如我),效果不錯, 因為乾搽豬油膏會很"LUP", 濕濕地搽再沖水 ,吸收好似快左, 又不會太"LUP,啱啱好!

4)綠茶水洗面去暗粒

  用法:正常步驟洗完面後,再用綠茶水沖多次塊面

  我的用後感:因我冇暗粒,所以冇試!

沒有留言: