2008年9月15日 星期一

白花油公主

我諗我可以自稱是白花油公主呵!今日摷袋搵潤唇膏,喺個袋度搵到三支白花油,你冇睇錯,係三支!!好變態!!我習慣屋企床邊放一支,手袋一支,若我發現那天沒有帶佢,會有點心緒不靈架!有次癲到立即走去買番支!白花油好有用,喺公司冇精神,我會攞佢來聞一聞,好提神架!唔舒服或頭痛時,更加需要佢,我覺得發明白花油的人應該攞諾貝爾獎law!好友馬姐曾經說笑話我會用白花油來沖涼,見我搽到個人中位油淋淋同紅晒, 就話我超變態!
早兩個星期,對耳仔塞左,好似有層野隔住左,入到密室情況更加嚴重,對耳仔溫溫聲,頂左一個星期,終於忍不住要去睇醫生,照了耳仔同個鼻,醫生話對耳仔冇事,反而個鼻就塞左,因而影響到對耳仔(明明個鼻是昨天先塞,但對耳仔早兩個星期已經有事,離奇!) Anyway,食左醫生開左啲通管道的藥,四日後已經冇事! 其實我想講既係,會唔會因為聞得白花油勁得制而影響到個鼻呢?!

若各位也有這個習慣,不妨留言支持下!

*** 和興白花油,愛多八十年!YEAH! ***

沒有留言: