2008年9月19日 星期五

辦公室趣事-電車T

第一則
早前,問電車T借左個Sony义電係公司用;昨日食晏時,電車T戰戰驚驚問我,係唔係會繼續用個义電,我有點不好意思,話返回公司還番俾佢,佢話冇所謂,係的話,佢會再帶多個返公司,叫我繼續用!真係不好意思,但不明為何佢咁驚我,莫非我真係咁惡,哈哈!!
我唔否認,我成日鬧佢,但佢真是抵鬧(同事雪莉也認同),食飯完全唔理會其他人,啲食物來到時猛咁食,食的速度又快,唔理其他人食左未,有好幾次金同事唔夠飽要叫Tea食.自此以後,我就伸張正義,每每見到佢唔啱就直接話佢,同事祖兒話我好似教仔咁,我話如果有個咁嘅仔我會激死左好耐!仲有,佢成鬼日發呆,同佢講野唔知飄左去邊,又會眼定定咁望住人,攪到人好鬼唔自在;鬧過後有點好轉,但若不是大夥人一起食飯,我跟雪莉會撇低電車T!(真係衰!!)

第二則
昨日同事電車T經過我個位的時候,問我係唔係整過個頭,我話冇,問佢點解咁問,佢話覺得我個髮型有層次左喎,幾好睇,仲叫我Keep住!!我忍不住大笑,話俾佢知其實是我今朝早遲左起身,要以九秒九速度出門口,便趕唔切洗頭,所以啲頭髮Lup到有層次啦,佢唔知應該俾咩反應我,之後O住嘴走左...

沒有留言: