2008年9月19日 星期五

黃埔.孝勢壽司

昨天放工約左姐姐及兒甥阿B去黃埔孝勢食壽司,姐姐在豐澤買緊冷氣機,我找到位子後便打俾姐姐,她說差不多攪掂.我便點住兩個頭盤先-八爪魚醋物和我的至愛蟹籽沙律,侍應姐姐說今晚頗多人,食物可能會晚一點才到.恕不知兩個頭盤不消十分鐘便到!頭盤到後便打俾姐姐,佢仲喺豐澤,原來售貨員出錯單,要等多一陣;她叫我點定食物先,阿B只吃玉子壽司加冷烏冬,我便點多一客壽司拼盤加玉子刺身(我跟阿B一樣也喜歡食玉子)同姐姐share,加埋先前點的頭盤,我想也差不多!等呀等...又十多分鐘,啲食物已經到齊(又話要等好耐?!);我覺得有啲受騙,好似啲電視劇咁,坤你叫晒成枱食物但最後人唔到嗰款(當然佢唔會呃我啦),忍不住又打俾姐姐,佢話行緊過來,我問佢係唔係行左返屋企,佢話轉個彎就到,等多陣啦;我唔俾佢收線,要傾到佢來到才收線,好變態啊!
係,我承認自己冇耐性,頂!但等左半個鐘有多,仲要對住啲美食,又唔好意思食住等,人都癲呀!

八爪魚醋物($50):八爪魚伴海藻和瓜,很清新可口,但酸了一點


蟹籽沙律($40):我的至愛,沙律醬,蟹柳跟青瓜絲份量剛剛好,好味!


冷烏冬($50):阿B話啲烏冬好滑


孝勢壽司拼盤($200)-富士:啲壽司好新鮮,$200有兩件拖羅,一件海膽,物超所值啦!


玉子壽司($15@):OK啦,但$15一件比較貴


玉子刺身($10): 我比較喜歡吃玉子燒多一點

沒有留言: