2008年9月15日 星期一

Roaccutane+ La Mer

自從吃了暗瘡藥保膚靈後(終極暗瘡藥,食前要驗血同驗尿,驗血是驗肝烤素,驗尿是驗孕,食時是禁止懷孕),我便與潤唇膏為伍,因為食藥後會收(抽)乾身體裡的水/油份,總之成個人都好乾啦!首當其衝是個銀包,因啲藥好貴(大約千五蚊一個月),其次是個嘴唇,一定要搽潤唇膏,否則個嘴會龜裂,我試過一日忘了帶,上午個嘴裂到差點流血,下午食晏時要去萬寧買支凡士林頂住!依家用緊La Mer Lip Balm($4xx),雪花秀($3xx) 同 Dr.Hauschka($88),因前兩者比較貴,喺公司有時會用Dr.Hauschka中和下.有次,同事雪莉見到我個超乾的唇都忍不住叫我搽下潤唇膏.個嘴唇乾自然會甩皮,有日去做Facial,美容師見我個嘴唇個塊皮,忍不住幫我用較剪剪左佢!勁樣衰!

食左差不多三個月,效果很好,啲粒粒已經冇左,而毛孔細晒;其實上年已食過一個療程(大約六個月)已經好番,最衰的是喺三月底時成日唔洗面瞓覺,攪到啲粒粒又出番來,攞黎衰!試過做Facial,但都攪唔好,唯有食番藥啦!好在醫生話今次唔使食成個療程,好番就唔使食;依家好番,我諗住停藥.始終長期食也不是太好!剛才提過食藥後皮膚很乾,所以現在skincare已改用La Mer Product 朝早用Toner+ Radiant infusion + Gel cream,晚上轉用La Mer cream,其實半年前已經買左La Mer Product,但當時皮膚狀態不佳,用後差上加差,依家好番,而且很乾,用番就啱啱好,又唔使浪費!除了面,身都要勁搽cream,我以前係唔搽cream,但依家唔搽唔得啦!手腳要搽Body butter!

講開La Mer ,早兩日收到他們寄來的試用邀請咭(終於收了,因好友車厘子早兩星期前已收到,我幾驚自己冇呀,哈哈!),憑咭可換取新出的Hydrating infusion試用裝一支,早前也換過Gel cream試用裝,size 也不少,可用上一個星期架(我認為試用裝size 太少的話根本不知道好不好或適唔適合自己,一個星期的份量就差不多,我覺得La Mer好慷慨喎,證明佢對自己的Product有信心);Radiant infusion效果咁好,唔知呢支Hydrating infusion又點呢?!用後再update大家!除了試用邀請外,生日也會送上生日Gift set,Gift set裡有eye concentrate+radiant infusion+Gel cream,好開心可以有機會試eye concentrate,但就冇左支捧,希望效果也不會差很遠!


沒有留言: