2008年9月11日 星期四

生日週

前天生日,一連幾天都約咗人慶祝,昨晚就約了麻將腳打麻將慶祝,其實跟平常麻將聚會沒大分別,只是生日那位不用付錢吃飯罷了(真特別?!)哈哈!很珍惜跟他們打麻將的機會,可以說說笑,teasing each other,互說近況,蠻不錯!現在各有各忙,打麻將的次數已少了很多,以前每星期一至兩次,現在一個月一次,有時一次也沒有.其實最忙只是其中一隻腳屎先生,成鬼日話唔得閒,又要踢波,又話約左人食飯,係度扮忙!又無拍拖,都唔知啲乜!到人地唔得閒,佢又得閒,成鬼日要人就佢!黑人憎到死!話分兩頭,其實佢都係一個大好人黎,打麻將的時候被我們勁鬧(贏又鬧佢,輸又鬧佢)都係笑笑口,永冇黑瞼! 打麻將至夜深的時候,手腳開始慢下來,疊牌時,被活跳C寸了一句,話如果殘奧有疊牌比賽,我實攞冠軍,頂!平時手腳最慢嗰個係佢,佢一時唔偷雞做保長,一百步笑五十步!嬲得我呀!即時打醒精神,豬死佢,哈哈!是晚戰績-我和活跳C輸!



******************************************


今晚約咗好友兼波友們(車厘子,大N和好友So)吃生日飯,本來是去中環Watermark,但好友So說Watermark唔抵食喎,我跟大N同一反應是Watermark都應該真係好貴,因為好友So一向都很豪,很捨得花錢吃,若她說唔抵,都是不去為妙!(但不明為何她不在車厘子提議時說,位都訂埋,今日下晏先講,豈有此理!),之後佢說可能來不到,因明天要交工課俾老闆,咁我問用不用改期,最後佢為免掃興決定來,說快吃再返公司做野(好感動!),便提議去IFC H One,我當然無意見啦!起初我以為係Harlan's,去到後才發現不是這間,打俾車厘子問,原來係四樓!之後問番個經理Harlan's同H One有什麼分別,佢話係同一個老闆,但基本上已是自負盈虧,各自修行咁話!佢介紹我地下次來可以試下印度菜,個廚師喺印度皇宮做,重金禮聘請番嚟,聽後大N做了個怪瞼,因佢最憎食印度野,佢話有陣臭弧味喎!
點餸的責任落在好友So上,佢叫了一枝白酒,每人三隻蠔,一客意粉,Rocket Salad,一客魚,白酒蜆.因為好友So趕住走,每款食物吃了一點便走.待留下的我們包底!正餐後,我們更點了甜品;一致認為所有食物都好好味!雖然貴了一點(大約$2600),但值回票價! 車厘子,大N和好友So,多謝晒!

好 pro架,點菜時,個經理會拎住塊黑板去你張枱度介紹the chef's creation.



左:餐前麵包+白酒
右:蠔三隻(from top in clockwise) - Tasmina, US, France,我比較喜歡Tasmina



左:送嘅Hand sliced San Daniele ham
右:rocket salad


左:Home made Fettuccine w/Italian calamari "Spillo", baby scallop => 好味!
右:Sauteed imported clams, garlic, parsley and white wine sauce - 好鮮甜!


左:Jet fish cartafata,好特別的煮法,用張類似保鮮紙的東西包住焗
右:剪開後,原本裡面仲有青口同蜆,難不得咁鮮甜,我連啲湯也不放過



甜品:
左:Home made Souffle - Ginger favor Excellent, nice foam. come with lemon sorbet and vanila seed milk
右:Mama Tiramisu (forgot the name) - unlike traditional Tiramisu. The nut chips on top is very tasty.


左:Melting Chocolate cake - above standard but no surprise
右:又係送嘅- White chocolate cake with mixed berries sauce.



Inside the restaurant :窗口有個無敵大海景

沒有留言: