2008年9月5日 星期五

Monster Sushi - Langham Place

因吳彥祖的原故,一直都想去Monster,但苦無機會,一來我實在討厭旺角無時無刻都咁人山人海,二來聽聞要等好耐;碰巧今日約咗舊同事瑪莉,而同事K放假,可以叫佢早啲去攞位,終於有機會去食;同事K遲了一點到,跟我和同事S一樣七時前到達,幸好不用等位.我們四人點了:

鰻魚玉子燒-好味(可能我太愛吃玉子燒了)
玉子燒-好味
帆立貝壽司-帆立貝很大,跟峰差不多,正!
海謄軍艦 -d 紫菜 淋哂,海膽唔夠鮮甜 
蟹子Salad-這個弱了點
帆立貝燒-好味
蝦膏壽司-賣相唔得,pat蝦膏好似pat屎咁,味道一般
雞軟骨及大蝦天婦羅壽司-不過不失
蟹柳壽司-跟峰差不多,正!
清酒煮蜆-正常,不過不失

仲有兩三樣,但忘記個名,而我又無食到,因已經好飽了!





基本上食物有水準,跟峰壽司差不多,我很喜歡佢啲飯,不是普通的壽司白飯,是微紅的,帶有梅子味,幾特別,據聞是”江戶前”的特式.但若要我等個幾兩個鐘呢,我又覺得唔值!

食飽後,再去滿記食甜品(頭先明明話飽,唔知點解又食得落),點了榴槤+涼粉的東西(好吃,但忘了它的名字);之前食壽司已經食到很飽,食埋甜品,飽上加飽!!食到太飽有些內疚,最後決定由朗豪坊行去旺角東鐵站.


後記:
經過旺角地鐵站,發現一個現象,佢除咗是一個地鐵站之外,仲係網友們交收的地方!霎眼一看,最少超過廿個人做緊/等緊做呢樣嘢,犀利!

沒有留言: