2008年9月7日 星期日

銅鑼灣翠園

是日好日,今早十時要去庵堂拜神,拜爺爺嫲嫲,公公婆婆,阿媽很早就約定我.拜完神後,仲有齋食,咁早(對我來說)邊度有胃口呀!吃了兩碗白粥便算!之後便陪阿爸去佐敦拿耳機,拿完3時左右,今晚約左朋友去銅鑼灣吃飯(又係我的生日飯),中間有個空檔唔知去邊好,行街又驚趺錢,諗諗吓不如返工司做嘢(嘩,好變態呀,咁有事業心,其實係想清埋啲手尾).

個朋友問我想食乜,因為做緊野,冇心情諗,叫佢決定呢,佢永遠都想坤我去上環皇后街熟食中心,但我包拗頸,每次都唔肯去,最後去了翠園,友人話我好似啲老人家,喜歡上茶樓食飯(因上次同佢食晏,我又提議去翠園),大佬呀,翠園啲野真係唔錯嫁,幾好味呀!兩個人叫了六個餸,咁多野,當然食唔晒啦,唔想浪費食物,我便把個飯同鎮江肉排打包留番聽日食(又食又拎).埋單6六百元有找!


鎮江肉排($88)


籠仔蒸蟹飯($168)


蛋白炒涼瓜($78)


梅菜鴨脾($48)


鐵板义燒(小:$50)


海哲頭($55)


沒有留言: